poniedziałek, 1 lutego 2016

6. Wrap up- styczeń i lutowe TBR



Styczeń minął mi niezwykle szybko. Mam wrażenie, że dopiero co świętowaliśmy Nowy Rok, a tu właśnie mija pierwszy dzień lutego. Zgodnie z moim postanowieniem noworocznym wzięłam się ostro za czytanie; mój wynik wynosi 8 książek, z czego jestem niezmiernie dumna. Większość z nich czytałam na kindlu, więc nie mogły się załapać na zdjęcie.

PRZECZYTANE:
1. "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins
2. "Morderstwo w Boże Narodzenie" Agatha Christie
3. "Księżniczka z lodu" Camilla Läckberg
4. "Samotny dom" Agatha Christie
5. "Assassin's Creed: Czarna Bandera" Oliver Bowden
6. "Portret Doriana Graya" Oscar Wilde
7. "Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz" Michelle Falkoff
8. "Dolina Issy" Czesław Miłosz

Łącznie przebrnęłam przez 2444 strony, co daje nam około 79 stron na dzień. Sądzę, że gdyby nie ta nieszczęsna lektura, z którą miałam ogromny problem, to wynik byłby wyższy o kilka książek, ale obowiązek to obowiązek :) Najlepszą książką w tym miesiącu okazała się (poza "Portretem...", który czytałam już po raz trzeci) "Księżniczka z lodu", której zakończenie było absolutną petardą. Już nie mogę się doczekać, aż zacznę drugi tom sagi. Najgorsza książka to "Samotny dom", co nie oznacza jednak, że była kiepska. Chowa się jednak za "Dziewczyną z pociągu" czy "Morderstwem w Boże Narodzenie". W styczniu przeczytałam tylko jedną powieść YA- nie wiem, co na to wpłynęło, ale miałam większą ochotę na czytanie kryminałów niż młodzieżówek. Wraz ze styczniem mija też pierwszy miesiąc mojej aktywności na blogu, z czego również jestem zadowolona.



TO BE READ:
1. "Księga Cmentarna" Neil Gaiman
2. "Światło, którego nie widać" Anthony Doerr
3. "Honor Złodzieja" Douglas Hulick

Na pewno będzie tego więcej, ale te książki (a zwłaszcza "Honor Złodzieja") czekają na swoją kolej już od jakiegoś czasu. Kończą mi się ferie, a co za tym idzie, będę miała mniej czasu na czytanie, ale w końcu mam jeszcze tydzień. A jak Wasze podsumowania?

2 komentarze

  1. Mogłabyś dać opis i recenzję książki "Dziewczyna z pociągu"? Bardzo chciałabym przeczytać ale nie wiem czy jest warta uwagi.♥

    OdpowiedzUsuń

© Barykada z książek
Maira Gall